cropped-Borna-Logo

مکان های تفریحی و گردشگری منطقه ۲۲ تهران

جاذبه های گردشگری منطقه ۲۲ تهران

آشنایی با جاذبه های تفریحی منطقه ۲۲ شهرداری تهران غربی‌ترین منطقه شهری تهران می‌باشد که در شمال غرب تهران قرار گرفته ‌است. تحقیقات کارشناسان املاک برنا نشان می‌دهد که این منطقه از وسیع‌ترین مناطق تهران است که به دلیل همین وسعت، محله‌ها…

t3
images

آبشار تهران

یکی از جاذبه های طبیعی و مناطق گردشگری درمنطقه ۲۲ تهران به حساب می آید. این مکان زیبا در ارتفاعات شمالی منطقه قرار دارد. به خاطر چشم نوازی و مکانی دنج و دیدنی در جهت جذب گردشگر و طبیعت گردان نقش به سزایی را دارد. این مجموعه علاوه بر جنبه گردشگری با توجه به جاذبه های طبیعی بسیاری که در خود دارد. دارای امکانات رفاهی، تفریحی بی شماری نیز می باشد.

طراحی آبشار تهران به گونه ای زیبا و دلنشین می باشد.که در آن نمونه های زیبایی از طراحی برکه های آب، که در کنار آن نمایی سنگی و آبشاری با راه آب های کوچکی مانند: رود خانه ای کوچک که منتهی به این برکه می شود؛ نمایی زیبا و رویایی را به تصویر کشیده است.

علاوه بر این طراحی مکان هایی زیبا با آلاچیق و نیمکت و باربیکیو های مخصوص برای رفاه حال گردشگران، که در پستی و بلندی های زیبای آن طراحی شده است. مکانی زیبا و دلنشین و دنج را فراهم آورده است. همچنین راهرو هایی جهت پیاده روی و کوهنوردی تعبیه شده اند، که به صورت پله کشی و آسفالتی جهت سهولت راه، برای گردشگران و رهگذران و دوچرخه سواران تعبیه شده اند.

چشم انداز زیبای آبشار تهران

موقعیت لوکیشن  آبشار تهران به گونه ای است که با توجه به قرار گیری آن در ارتفاعات منطقه به بسیاری از مناطق دیدنی تهران از جمله منطقه ۲۲ مشرف می باشد. از جمله مناطق گردشگری منطقه که از آبشار تهران قابل روئیت هستند؛ در زیر فهرست وار نام برده شده اند. اطراف آبشار تعداد زیادی برج و خانه های مسکونی زیبا قرار دارند.

مهمترین امکانات آبشار

پارک و فضای سبز, پارکینگ ماشین و وسایل نقلیه, فست فود, کافی شاپ, رستوران سنتی, مسجد, کافه, دکه اغذیه فروشی, سرویس بهداشتی, زمین بازی کودک, آلاچیق, پیست دوچرخه سواری, پیست پیاده روی, ویو و آب و هوای بی نظیر

آدرس آبشار تهران

تهران, منطقه ۲۲, انتهای همت غرب, اتوبان شهید خرازی, خروجی آبشار تهران

پارک جنگلی چیتگر

یکی از پارک‌های جنگلی و نقاط زیبای منطقه ۲۲ شهرداری تهران و در غربی ترین نقطه پایتخت واقع شده که بیش از همه پیست دوچرخه سواری آن معروف است. در این بوستان جنگلی زیبا، آلاچیق، سرویس بهداشتی، رستوران و سوپرمارکت هم در نظر گرفته شده است

download
images

دریاچه چیتگر

از جمله جاذبه های تفریحی منطقه ۲۲ تهران، دریاچه چیتگر می‌باشد که به دریاچه شهدای خلیج فارس شهرت دارد، از معدود دریاچه‌های شهر تهران است که در غربی‌ترین نقطه پایتخت و در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر واقع شده است. از جمله جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این دریاچه جزایر حیات وحش، جزایر تفریحی، اسکله قایقرانی، شهر بازی و پارک آبی آن است.

باغ گیاه شناسی

یکی دیگر از جاذبه های تفریحی منطقه ۲۲ تهران است که تحت نظر موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور اداره می‌شود. در این باغ زیبا باغ گیاه شناسی که از حدودد ۵۰ سال پیش احداث شده است، چشم انداز طبیعی سه رشته کوه البرز، زاگرس و هیمالیا در آن شبیه‌سازی شده‌اند.

download
download

پارک جوانمردان ایران

از دیگر جذابیت های تفریحی منطقه ۲۲ تهران، پارک جوانمردان ایران یکی از پارک‌های بزرگ تهران است که قسمتی از آن منطقه ۲۲ و بخشی دیگر در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد، اینجا یکی از نقاط گردشگری بااهمیت این منطقه به شمار می‌رود که دوستان و خانواده‌های زیادی را دور هم جمع می‌کند.

download

پارک آبی یا اوپارک

(اُ پارک) تهران در شرق پارک جنگلی چیتگر، یکی دیگر از جاذبه های تفریحی منطقه ۲۲ تهران است که از بهترین و مفرح‌ترین مکان‌های تفریحی محسوب می‌شود. در اینجا می‌توانید انواع سرسره‌های آبی را امتحان کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

پارک ارم

به اعتقاد کارشناسان املاک برنا، پارک ارم بزرگترین پارک ایران و از قدیمی‌ترین جذابیت های تفریحی منطقه ۲۲ است که ۴۰ سال قبل ساخته شد. این پارک بزرگ و مهیج با انواع اسباب بازی‌ها، قایقرانی و غرفه‌های مواد غذایی، کافی‌شاپ، رستوران سنتی و رستوران جزیره در خدمت همه مردم است.

download
download

پارک شب بو

در محله شهرک راه آهن و در منطقه ۲۲ واقع شده است.

پارک جنگلی لتمان کن

این جنگل با مساحتی بیشتر از ۱۰۰ هکتار در ارتفاعات این بخش از تهران و از جذابیت های تفریحی منطقه ۲۲ است که در شمال بزرگراه همت واقع شده است. این پارک به دلیل دارا بودن مسیرهای پیاده روی و همچنین امکانات مناسب و از مقاصد گردشگری و کوه پیمایی شهروندان تهرانی به شمار می‌رود.

download

جاذبه های تفریحی منطقه ۲۲ در مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی

download

کارتینگ آزادی

از دیگر جاذبه های تفریحی منطقه ۲۲ جایی است که با شعار «سرعت را بدون مخاطره تجربه کنید!» در خدمت علاقمندان است. اینجا علاوه بر پیست فرمول، امکانات زیادی را از قبیل مدرسه اتوموبیلرانی، سالن بازی شامل فوتبال دستی، بیلیارد و بازی های کامپوتری و مجموعه رستوران برای مراجعه‌کنندگان فراهم کرده است.

سینمای شش بعدی دریاچه خلیج فارس

این سینما از پیشرفته ترین سینماهای چند بعدی حال حاضر ایران است که از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره مند است.

download
download

مجموعه ورزشی آهو

در زمینه شغلی انواع خدمات ورزشی آماده ارائه خدمات علاقمندان است.

سینمای شش بعدی بوستان جوانمردان

از جمله جذابیت های تفریحی منطقه ۲۲ است که نهایت شادی، لذت و هیجان باصندلی‌های متحرک و پخش فیلم‌های ترسناک به شما هدیه می‌دهد.

download
download

سینما دهکده المپیک

با درجه کیفی «یک» در سال ۱۳۴۲ افتتاح شد.

هرم هیجان یا سوپر نوا

سینمایی چند بعدی است که در گوشه دریاچه چیتگر قرار گرفته است.

download
download

پل آجری و قدیمی کن

این پل در سال ۱۳۱۲ با همت یکی از اهالی کن به نام حاج محمدعلی محمدی ساخته و وقف اهالی کن شده است و تا مدت‌ها به همین نام معروف بود. آن روزها تنها راه ارتباطی روستاهای شمال رودخانه کن و ده کن بود و در حال حاضر، در محله بهاران قرار گرفته و تنها عنصر قدیمی این محله زیبا محسوب می‌شود و اهالی این روزها آن را با نام پل کن می‌شناسند.

×

راهنمایی و مشاوره

سلام. برای چت با کارشناس در واتساپ روی یکی از اعضا کلیک کنید

×